22 Temmuz 2014 Salı

Yoona`la benim oppam üzerinde kavgamız :D


Okuduğunuz herşey Seung Gi`le Yoona unninin çıkması dışında herşey uydurmadır :))
Bildiğiniz üzere Lee Seung Gi oppamla Yoona unnim çıkıyolar (Çıkmaz olaydılar :D). Duyduğuma göre Yoona unnimiz çok kıskanç (şaka). Ben de acayip Seung Gi fanıyım. Dizilerindeki haline bayılıyorum. Bir gün evde oturuyordum, hava serin, rüzgar püfür-püfür esiyor, bende bir kahve alıp Seung Gi oppanın yeni dizisi olan You`re all surrounded izliyordum. Bu arada harika dizi :D Birden telefonum çaldı. Bilinmedik bir numara arıyordu. Açdım telefonu ve bir kadın sesi bişey anlatıyordu ama anlamıyordum çünki kore dilinde konuşuyordu. Bir arkadaşım var koreden burda kalıyor. Ona verdim benim için namalum şahsın ne dediyini çevirdi.  İnanmazsınız telefondaki Yoona unnimdi. Çevirmenin dediyine göre benim Seung Gi oppamı nasıl sevdiyimi duymuş ve çok kızmış :D 

Yoona:
-Bana bak Oppamdan uzak dur.-dedi
Ben: 
-Ne diyorsun sen unni? Niye uzak durucakmışım. Ben onun büyük hayranıyım.
Yoona:
-Ben hayran mayran anlamam tamam mı?? Uzak durucaksın dedim. Uzak durucaksın!
Ben:
-Unni ben onunla çıkmıyorum ki, onunla çıkıp mutlu olan sensin kenardan bakıp yanan biziz. Hem sen bir beni mi gördün ha?? 
Yoona:
-En büyük hayranlarından biri senmişsin. Hatta öyle ki evinde resimleri bile varmış. 
Ben:
-Varsa var sana ne be? Bak unni ben seni çok severim, sen çok şeker bir kızsın. Ayrıca oppamla çıkmana da bişey demiyorum. O benim dünya alem eniştem olur be.
Yoona:
-Valla mı?
Ben (kandırıcı bir sesle):
 -Evet.
Yoona:
-O zaman o resimleri falan at gitsin.
Ben:
-Yok daha neler. Bak unni koreye gelip sevgilini senden çalmıyıcam merak etme.  Biz hayranlar var ya bir araya gelsek o oppa sende bir dakika bile kalmaz. Ama bizler size saygı duyuyoruz. Biliyormusun seninle oppanın ayrılmasını isteyen ne kadar Yoona antifanı, Seung Gi fanı var. Ama ben onlardan deyilim size saygı duyuyorum.
Yoona:
-Öyle mi? O zaman sana inana bilirmiyim.
Ben  (içimde gülerek):
-Tabi unni, tabi.
Yoona:
-E iyi o zaman. Hoşçakal.
Ben:
-Hoşçakal.Buraya bekleriz oppamızla birlikde.
Yoona:
-İnşallah
Telefonu kapatıyorum ve kendi kendime konuşuyorum:
-Hmm Yoonaymış. Yok ondan uzak dur da yok bilmem ne. Allahım ya var ya Seung Gi fanlarını toplar senin saçını başını yollarım deyip dizimi izlemeye devam ediyorum. 

Evet işde bu kadar. Nerden çıkdı bilmiyorum ama böyle bişey yazmak istedim umarım beyenmişsinizdir :D Nasıl oldu kızlar??


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder