28 Haziran 2014 Cumartesi

Özel yayın-Bizim tayfa denizde :D



Sayın okuyucu arkadaşım. Düşündüm,düşündüm ve böyle güzel bir yayın yapmak kararına geldim. Sevgili arkadaşlar ben tanıdığım insanların ismini koyucam. Bazılarınkını unutmuş ola bilirim. Bunun için herkseden özür dilerim. Kim isminin burda olmasını istiyorsa, yoruma yazsın yeni ve farklı bir şey yayınladığımda onlarında ismini mutlaka koyucam..

Nermin Yılmaz, Yağmur Çelik, Asuman Altinok, Nurten Aygün Ayyıldız, Azra Kübra ve Betül Şimşek oturuyorlar evde.  Saat 4.


Azra:
-Hadi kızlar, gidelim gezelim.
Nermin:Off ne gezmesi yaaa :( Hava çok sıcak. Oturalım işde evde. 
Asuman:Bencede gezelim. ne var evde? Zaten bütün gün evdeyiz.
Azra: Abla, sen ne diyorsun. Büyük sensin sen karar vericeksin - diye Nurten ablaya sorar.
Nurten abla düşünür, düşünür ve: e tamam bakalım hadi gidelim- der
Kızlar sevincek ayağa kalkarlar.

Yağmur: hadi, hazırlanalım o zaman. Bakın akşam oluyor nerdeyse.
Betül:Yağmur, abartma sende. Saat henüz 4. 
Kızlar gülüşürler. Asuman:
-Ne giyineyim ben?
Betül:-Bence bunu giyin.

Nermin:Şu gözlüğü de tak gözüne.


Nurten abla:Ever, hazırız. Hadi kızlar çıkalım. Önümüzde uzun bir yol ve gün bizi bekliyor. 


Asuman:Nereye gidelim?
Azra: Bence denize.
Yağmur: Evet iyi bir fikir ola bilir.
Arabayı Nermin kullanıyor. Nermin: O zaman denize gidiyoruz:D

kızlar ne de olsa kore fanı. A pink`den No NoNo, Shinee`den Everybody music,

SS501`dense Love Like This dinleyerek ve okuyarak zamanın nasıl geçdiğinin farkına bile varmadan denize vararlar.






Önlerinde masmavi bir deniz, gökyüzü ve up-uzun  bir gün onları bekliyordur.


Denizi çok seven Nermin hemen denize atlar.


Onun ardındansa Asuman denize atlar. Kızlar denizde surf yaparken diğerleri onları izler.


Azra: Bende gidicem yüzmeye. Nurten abla: Azra, bak sakın uzaklara gitmeyin diğerlerine de söyle haa-diye bağırır. Azra: tamam abla, sen merak etme-der. 
Nurten abla: Yağmur, Betül siz niye gitmiyorsunuz? 
Yağmur: Ben korkarım denizden :D (Gülüşürler)
Nurten abla: Betül?
Betül: Abla ya, ben çok açım yemek yiyelim bende giderim. 
Nurten abla: Tamam o zaman. Git diğerlerini de çağır.
Betül: ok.


Yağmur: Yemeyimizi de yedik. Kızlar, dondurma mı, karpuz mu?
Nurten abla: Ben karpuz.
Asuman: Ben dondurma.
Betül:Ben de.
Nermin: O zaman bana da bir dondurma.
Azra: Ben karpuz istiyorum.
Yağmur:Azra. o zaman sen karpuzu kes ben de gidip dondurma alayım.
Kızlar: Tamam

Bu Nerminin


Bu benim


Bu Asumanın


Bu da Betülün. Bak Betül seninkine yürek çizdirdim :D herkes güler.


Nermin: Eveeet hadi kızlar dondurmaları da yedik. Gidelim denize.
Kızlar: Tamam! :)
Yağmur: Ablacım istersen biz de gidelim biraz deniz kenarında gezelim.
Nurten abla: İyi olur canım. Hadi gidelim.
Kızlar denizde yüzer, Nurten ablayla Yağmursa deniz kenarında gezerler. Birden Nurten abla saati fark edince yağmura der: Yağmur, bak geç oldu hadi gidelim artık.
Yağmur: Tamam abla gidelim.
Nurten abla: Nermin, Azra, Asuman, Betül hadi gelin gidelim bakın güneş bile batıyor. Yeter eğlendiğiniz.


Kızlar: Tamam geliyoruz. 

Bu arada bunlar Azrayla Betül.


Kızlar toparlanmışlar. Hadi gidelim. Nermin: Hoşçakal, deniz! Görüşürüz. :D

Azra: Abla, yine geliriz demi?
Nurten abla: Tabi geliriz, kızım. Şimdi geç oldu gidelim.
Kızlar: Tamam :))

Eveeet arkadaşlar! korecaların deniz keyfinin sonuna gedik. Size bu sıcak ve güzel bir yaz gününde iyi eğlenceler dilerim. Öpdüm herkesi. Bir daha söylüyorum kim ister se yoruma yazsın bi sonraki yazımda onlarında ismini mutlaka yazıcam. Hoşçakalın.

3 yorum:

  1. ben isterim benim de ismimi yaz tamam mi? HARIKKKAAAA OLMUS!! Bir dahaki sefere nereye gidicez? :)

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil