20 Haziran 2014 Cuma

The prime minister and I -Başbakan ve ben


Merhaba!! Kaç zamandır blogu ihmal ediyordum. Ve bu gün yeniden harika bir yayınla karşınızdayım :D
The prime minister and I.. Süper,harika bir romantk komedi. 


Tanıtım:

ADI:The prime minister and I-Başbakan ve ben

TÜR:Romantik komedi

BÖLÜM:17




Tesadüfler, tesadüfler, tesadüfler...Herşey bir tesadüf sonucu başladı lakin evliliğe kadar yürüdü. Nam Da Jung bir gazeteci. Bir gün paparazilik yaparken tesadüf sonucu başbakan çıkar karşısına. Yarın bu haber manşetlerde. Başbakan tam istifa etmek üzereyken Nam Da Jung izin vermez ve "Biz sevgiliyiz" açıklamasını yapar. Tabi herkes onların evlenmesini beklerken ikisi "bir kaç ay sevgili gibi yaparız sonrada ayrılırız" diye aralarında anlaşma yaparlar. Sonra olmadığını görüp anlaşmayla evlenmek kararına gelirler. 




Bayan Gazetecimizin babası hasta. Ayzaymır hastası. Ne zaman beyaz elbiseli bir kadın görse karısı sanardı. O gün - evlendikleri gün Da Jung`u beyaz gelinlikde görünce karısı sandı.. O kadar çok üzülmüşdüm ki o bölümde ama sonra hatırladı kızını.. Babası kızını ilk kar yağdığı gün evlenmesini istemişdi. Ve o gün birden kar yağmaya başladı..İlk kar..



O günden sonra Da Jungbeklenmedik halde Başbakan ve onun 3 çocuklu ailesi için Yeni yılda hediye paketinden çıkmış bir hediye oldu.. Ama çok güzel ve çok özel bi hediye :)) Diziyi çok sevmişdim. Ama bu çifti 2013`ün en yakışmayan çifti adlandırmışdım :)) Sizin de diziyi seveceyinize inanıyorum. Şimdilik hoşçakalın..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder