27 Haziran 2014 Cuma

Playful kiss/ Kaçamak öpücük



Playful kiss favori dizilerimden biridir. Bu diziyi izlemek için çok tavsiye aldım. Şimdi bunun için her kese teşekkür ediyorum. Diziyi çok keyifle izledim ve çok güldüm. Sırf Kim Hyun joong için başladım diziye. Geçelim konuya.

FRAGMAN:




Adı:Plaful kiss/Kaçamak öpücük
Yıl: 2010
Tür: Romantik komedi





Baek Seung Jo ( Kim Hyun Joong) okulun en yakışıklı, en zeki, sivri dilli, soğuk bir genç.  Seung Jo her taraflı mükemmel biri. Temizlik, ders, tenis, inglzce daha neler neler.. Herşeyi mükemmel yapan bir öğrencidir. 


Fakat Oh Ha Ni (Jung So Min) bunların tam tersidir. Hiç bir şeyde iyi olmayan, lakin çok ama çok güzel ve temiz bir yüreye sahip olan bu kızımız Seung Jo`ya aşık olmuşdur.Fakat aşkı Seung jo tarafından kesinlikle red edilmişdir. 


Bong Jong Gu (Lee Tae Sung) dizinin başlarından beri sevdiğim fakat sonlarda göremediğim ve bunun için üzüldüyüm, onun performansıyla işde aşk bu dediyim Jong Gu.. O kadar kötü olmuşdum ki, her defasında Ha Ni`den red cevabı aldığımda hatta bir keresinde ağlamışdığım bile var :((


Bu da bizim şirin, şeker kayınvalidemiz :)) Allah her kese böyle bir kayınvalide kısmet etsin İnşallah diyorum ve susuyorum :D


Bu number 2 Seung Jo:D









Bu arada dizimizin Youtube.com da yayınlanan 10 dakikalık özel bölümlerini de severek izlemişdim. Ve çok sevmişdim. Özel bölümlerde evlilikden sonraki hayatları gösteriliyor.





Bu da gıcık olduğum Yoon He Ra (Lee Si Young)




Veee bu şirin mi şirin, tatlı mı tatlı oyuncak ayıcıklar. Ben Düşlerimin prensi (Goong/Princess hours) izlerken görmüşdüm ilk..Çok tatlılar yaa :D








1 yorum:

  1. SEvdiyim seriallardandır. Yazını da bəyəndim ;) Ağlamısan ? .. xoş sonluqlu serial idi , super Junior dan bütün üzvlərin adını saydığı hissə Oh Ha Ni nin çox güldüyüm hissə idi :D Kim Hyun Joong <3 çox yaraşıqlı idi -_- həm də çox =)

    YanıtlaSil