25 Haziran 2014 Çarşamba

Mükemmel bir yayın - Kore dizilerinden en güzel replikler (♥_♥)


BOF


Jandi: Beni tanımıyormuş gibi davranırsa, tüm olanları kendim hayal etdim sanacağım...
Ji Hoo: Hayal değildi..Eğer öyle olsaydı öyle acı verici olmazdı.

Goo Jun Pyo: Hangi Jandi Geum? O kadar meşgulüm ki, 3 gün 13 saat boyunca beni aramadığını farkına bile varmadım. :))


Jun Pyo: Seni özledim bu özlem beni az daha öldürüyordu. Seni bir daha bırakmıyıcam. Geum Jan Di, benimle evlenirmisin? 
Woo Bin:Bu evliliğe itirazım var.
Yi Jung: Benimde
Ji Hoo: Benimde itirazım var.

PERSONAL TASTE


Ga İn: Jin Ho, elma soymakda bile iyisin. Güzel yemek yapıyorsun, temizlik yapıyorsun. Elma bile soyuyorsun. Yapamadığın bir şey var mı?
Jin Ho: Yok.
Ga İn: Alçak gönüllü değilsin, alçak gönüllü.
Jin Ho: Ne yapayım ? Gerçek bu.

Ga İn: Gelen denilince gelen, git denilince giden birimiyim? Bir daha karşıma çıkma. Öldüğümü bile söyleseler duymamış gibi yap. 
Jin Ho: Niye ölüyorsun? Bu cehennemden bile daha beter!

MY PRİNCESS


Park Hae Yeong: Ne yapayım günün 24 saati özlüyorum seni :(

Lee Seol: Park Hae Youngun kirpikleri çok seviyorum. Çok uzunlar.
Hae Young: Kirpiklerimden bahsetme bundan nefret ediyorum!
Lee Seol: Bana kirpiklerini verirmisin?
Hae Young: Seninkilerde çok güzel.

2 yorum: