29 Ocak 2014 Çarşamba

♥...♥ FEmir aşkı ♥...♥



      Hatırlarsanız geçen yıl Show tv`nin yayınladığı, her cuma günüe kadar bizi sabırsızlıkla beklten ve aşkı ile dillere destan olan Adını feriha Koydum dizisi vardı. Baş rollarini Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy paylaşmışdı. Dizi aralarında sınıf farkı olan iki gencin aşk  hikayesini anlatıyordu. Feriha ve Emir aşkı dillere destan olmuşdu adeta.. 




     Dizi yalanlarla başlamış, sonra gerçeklerle devam etmişdi. Sondaysa beklenilmez son bizleri bulmuşdu. Bu ikilinin ayrılması ve dizinin bitmesiyle adeta tüm dizilere olan merakım bitmişdi. FEmir aşkı dizide bitdi ama kalplerde yaşadı. Bazen düzünüyorum da acaba hiç mi özlemiyorlar oyunuclar o eski anıları? Yani yeniden başka bir sette çalışmaya başladıkda hiç mi Adını Feriha Koydum dizisinin setini özlemiyorlar?




 Bana çok garip geliyor doğrusu.. Neyse, dediyim gibi dizi btdi ama dillere destan FEmir aşkı bitmedi. FEmir fanların kalplerinde yaşıyor. Bu aşk son iki yıla damgasını vurmuşdu adeta. Şimdi ise bu çifti biraz hatırlayalım fotoğraflara ve videolara göz atalım isterseniz..
















 



Veee işte dizimizin asıl şarkısı... BENİ UNUTMA..





1 yorum: