5 Ocak 2014 Pazar

En sevdiğim dizi çiftleri

1. City hunter dizisinden bildiğimiz ve tanıdığımız  Lee Min ho ve Park Min young. Lee Min ho ya bir şey söyleyemem. O başka ve büyük bir konu. Park Min youngla Lee Min ho dizide bir araya gelince süper bir çift olmuşlar. Çok çok sevdim. Park Min young çok güzel bir oyuncu. Çok yakışdıklarını düşünüyorum.





2. Dong yi dizisinden Han Hyo joo ve Ji Jin hee. )) Aslında evet yaş farkı büyük ama Han Hyo joonun ilk izlediğim dizisi. Ve belkide onun için başka birine yakışdırmıyorum.















3. Ju Ji hun ve Yoon Eun hye. Princess hours dizisinden tanıdığım çift. Evet doğru Yoon Eun hyenin bir kaç dizisini izledim ama en çok Ju Ji huna yakışdırdım hem de çok yakışdırdım.














 4. Jung Yong hwa ve Park Shin hye. Bu çift başka bir harika. En güzel dizi çiftleri diye bir yarışma olsa ben bu çifti en başlara koyarım arkadaş..)) Valla. Çok sevdim hele Jung Yong hwa  adam çok yakışıklı.. Park Shin hye çok şirin. şok şeker bir oyuncu. En sevdiğim kadın oyunculardan bir tanesi.


     5. My princess denilir ve akla Song Seung hun ve Kim Tae hee gelir. Kİm Tae hee. Bu diziyi izlediğimde karar verdimki Kim Tae hee en güzel kadın oyuncusu tabi başka diziler izledikce kararım değişdi. Song Seung hun desen enn yakışıklı oppalarin önde gidenlerinden.        







  6. Her anları kavgayla geçen, ama buna rağmen bir birlerini çok seven bir çift- Bi Rain ve Song Hye kyo..
Diziyi izlerken bu çifti çok tatlı bulmuşdum. Özellikle de Bi Rain.















7.The Princess Man- Moon Cha Won ve Park Shi Ho. Benim için en güzel dizi çifti. Moon Chae Won'nu {ark Shi hoo'dan başkasına yakışdıramıyorum. 
                                                    

1 yorum:

  1. Harika bir yayin ^^ Bence de Min Ho oppayla Min Young unni birbirlerine cok yakisiyorlar

    YanıtlaSil