31 Ocak 2014 Cuma

Beni Böyle Sev`in efsanevi oyuncusu Mert Turak...

     




             Pazartesi günlerimin vazgeçilmez dizisi olan Beni Böyle Sev`in oyuncusu olan ve geçdiğimiz bölümlerden birinde diziden ayrılan Mert Turak - Nezih hakkında olucak bu yazım...

          Eveet arkadaşlar... Mert Turak Nezih karakterini canlandırıyordu dizide.. Dizinin en komik oyuncularındandı. Kendisi bizleri hep güldürdü, ama bazen o çarpıcı sözleriyle kalbime hakim oldu, bazen de konuşmalarıyla göz yaşlarına boğdu beni... Dizinin en sevdiyim karakteriydi kendisi. Bende hep pozitiv ruh hali yaratırdı. Onu gördüğüm zaman bilmiyorum neden ama hep gülmek gelirdi içimden. Ayrıca, ayrıca Reyhanla çok yakışıyorlardı bunu da atlamıyalım dimi? :) Yaa çok şekerlerdi... Çok ağladım öldüğü bölümde...

Yazık oldu o kadar emeğe.. Ben olmaz yani ayrılmaz diyordum ama vurdu qol oldu valla :)) Neyse, ne de olsa hangi dizide oynarsa oynasın mutlaka izliyicem o diziyi :) Kurtuluş yok bizden.. :)) Şimdi görsellere bakalım.. 


 Nezih`den Reyhan`a veda mektubu..


Gitme Reyhan..


Reyhan Nezihin öldüğünü öğrenmişdir..



1 yorum:

  1. Mən də arada izləyirəm bu serialı , etiraf edim ki mən hər bölüm serialı gözləyib baxa bilmirəm, səbirsizlik midir nədir bimirəm ama .. Nəysə bu serialı da çox sevdim bu serialda əsas roldakı gənclərdən daha çox digər dostlarını sevdim mən :D Biri də Nezih lə Reyhan idi :D Getdiyinə inanmamışdım mən də yazın da çox maraqlı idi :))

    YanıtlaSil