5 Ocak 2014 Pazar

Aşk kelimesi




Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz. 







  ♥ Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin. 


  TEK KALDIM DÜNYADA DÜNYAM OLUR MUSUN? DENİZLER KADAR SEVDİM DALGAM OLUR MUSUN? ATEŞLER KADAR YANDIM ALEVİM OLUR MUSUN? İlK aŞkIm DğİlSiN aFfEt SoN aŞkIm OlUr MuSuN??? 



   BİR KELEBEK OLSAYDIM YAĞMUR GÜNEŞ DEMEDEN YANINA UÇARDIM.OMZUNA KONUp SANA DOYASIYA BAKARDIM BİR HABER VERMEDEN YANAĞINDAN ÖpER KAÇARDIM!... 



  Yağmurlu bir günde koşar sana gelirsem ıslak saçlarımı düzelt, başımı omuzuna yasla, ansızın dudaklarımı dudaklarıma değdir. Masum bir çocuk gibi konuşursam anlaki sana muhtacım; ver elini elime yalanda olsa bir kez seni seviyorum de... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder