17 Nisan 2014 Perşembe

Hint dizileri hakkında özel yayın...


Merhaba ^_^ Uzun zamandır yayın yapmıyordum doğrusu hiç içimden gelmiyordu.. Dizi izlemekle meşguldüm:)) Madhubala izliyordum ve bir anlık düşündüm.. Hint dizileridiğer dizilerden farklı. Bir az bu hakda sizinle konuşmak istedim.. Vallahi çok seviyorum hint dizilerini, Kore dizilerini, türk dizilerini ama hint dizleri hepsinden farklı oluyor. En aksiyonlusu, en romantiki, en fantazilisi ve s.. Özellikle de bu hintlilerin fantazileri... Bazen çok sinir oluyorum.. O gün Madhubala izliyorum RK`nin  üzerine ne biliym setde bir şey düşüyordu 
işıkdı galiba yani pek anlamam öyle şeylerden. Adamın üzerine düşmeğe bir azkalmış Madhu ordan koşarak gelir RK`nin hayatını kurtarır. Allah aşkına birazcık kalmış adamın kafasının yarılmasına ne zamana geldin de onu kurtardın? Ne hız varmış sende, Madhu? :)) Ve ya İss Pyaar Ko Kya Naam Doon?  Arnav`la Khushi evlenmemişden önce romantik anları olurdu. Yok Khushi bayılımışda, Arnav onu bir eliyle tutarmışda. Yahu bide tutuyor tamam anladık ki baya güçlü ama insan 1 saniye tutar, 5 saniye tutar 5 dak kızın suratına bakıyor. Nasıl tutuyor kızı? Adamın en azından kolu acır yani.. Şu bakışmalarda ayrı bir konu. Bir laf söylüyorlar 10 dak bir birlerine bakıyorlar e dizi de 20 dakika. Noldu?? Dizinin yarısı gitdi :))Ne biliyim bayılır kızı kolundan tutar kız ayılmış bu kolundan tutmuş suratına bakıyor kızın kolu çıktı :))



Bide şey var sette adam ve ya kız içeri geliyor yukarıdan namalum şahıs olan efendimiz gül atıyor başına. İnsan bir düşünmezmi yaa bu güller nerden geldi, Kim atdı diye? 



Ayrıca dizileri uzattıkça uzatıyorlar. Br dizi vardı Zaara o diziyi ne kadar uzattılar her gün izliyordum bizim kanallardan gidiyordu ve çok seviyordum. Uzattılar sonunu berbat hale saldılar. Ne biliyim baş rolda olan adam öldü, karısını susuz yere onu öldürmekden dolayı hapse attılar. Çıktı oğlu yüzüne bakmadı ne biliyim ruhu gitdi başka bir kadının bedenine girdi geldi intikam aldı daha neler neler... 

Neyse... Bakın, niyetim hint dizilerini kötülemek değil. Asla! Bu hint dizilerini diğer dizilerden ayıran özellikler. Eğer ki kötüleseydim kendim izlemezdim. Harika diziler ve müthiş senaryo ama napıyım böyle bunlar da bir hakikat. Yine de bu dizler her zaman 1 numaradır :)) Lütfen aşırı Hindistan fanları benim bu sözlerimi kötü yorumlamasınlar çünki asla öyle bir şey söylemem.  Bende hint dizilerini çoook seviyorum hatta hayranıyım kaç yıldır ama napalım? Söylediyim gibi bunlar hakikat.. Bu arada Madhubala ek ishq ek junoon harika bir dizi bunu bana tavsiye eden arkadaşıma minnetarım eğer okuyorsa onun için söylüyorum "canım çok teşekkür ederim" :))) Hadi hoşçakalın :) 





2 yorum:

  1. Aynen oyle tamamiyle raziyam :)))

    YanıtlaSil
  2. haklısın bende bu konuda birazcık rahatsızdım bakışsınlar bakışssınlar da o zaman dizinin süresini uzatsınlar dimi ama ! :)

    YanıtlaSil